در باره من
این وب واسه اوناییه که اهله دلن پس از همین حالا ورود بیدلان ممنوع
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به نظرت مشکلات این وب چیه؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود بیدلان ممنوع و آدرس coolgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 186
بازدید هفته : 363
بازدید ماه : 363
بازدید کل : 70024
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 245

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 186
:: بازدید هفته : 363
:: بازدید ماه : 363
:: بازدید سال : 1479
:: بازدید کلی : 70024
در باره من

 

 

سلااااااااااااام به همه دوست جونام....

 

ممنون از همه نظرای که تو این مدت بهم میدادید یک دنیا ممنون...

امروز اومدم بگم اگه سوالی در باره خودم یا این وب دارید میتونید ازم بپرسید من با

کمال صداقت تا جایی که بتونم بهتون جواب میدم

 

میخوام بدونید که به لحظه به لحظه ای که وقت میزارید و مطالب این وبو میخونید و

حمایت میکنید ارزش قائلم...

 

دوستون دارم هوارتا...

 

منتظر سوالاتون هستم

 

یا علی فعلا



تعداد بازدید از این مطلب: 563
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21

نویسنده : فاطیماcoolgir
تاریخ : جمعه 21 بهمن 1390
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دنیا در تاریخ : 1390/11/23/0 - - گفته است :
سلام عزیزم ممنون که سرزدی منم لینکت کردم

/weblog/file/img/m.jpg
حاجی در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
سلام وب زیبایی داری فقط نمیدون این امارگیرت لینکدونت کجا رفته بهم سربزن اپ اپم

/weblog/file/img/m.jpg
ع خ در تاریخ : 1390/11/21/5 - - گفته است :
سلام اهل دل
به ما هم سرکی بزن خوشحال میشیم
بیا که نظرتو ارج نهادم
منتظرم

/weblog/file/img/m.jpg
zeal در تاریخ : 1390/11/21/5 - - گفته است :
سلام راستی وبلاگت مشکل پیدا کرده نه پروفایلت رو نشون میده نه لینکدونیت رو

گفتم که مشکلت رو بر طرف کنی

ممنون
پاسخ:نمیدونم چی شده،ممنون که خبر دادی گلم دارم درستش میکنم بازم مرسی...

/weblog/file/img/m.jpg
باران عشق در تاریخ : 1390/11/21/5 - - گفته است :
من فقط سلامتیتو از خدا میخوام همین
پاسخ:مرسی گل من من شما رو نداشتم چه میکردم؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید